2015. október 30., péntek

Mézeskalács keksz

Kekszes doboz is kiürült, de ami főleg motivált kekszet sütni az a  sütipecsét kipróbálása amit  napokban kaptam!                                                                              

 Hozzávalók:
25 dkg liszt
 9 dkg porcukor
2 evőkanál méz
12,5 dkg hideg margarin
1 db tojás
1 evőkanál mézeskalács fűszerkeverék
csipet só
🍂

Elkészítése:  A lisztet és a margarint összemorzsoltam majd a többi hozzávalóval együtt tésztát gyúrtam belőle amit 1/2 órára fóliába téve hűtőbe tettem. Ezután kinyújtottam  kb. 1/2 cm vastagra és a sütipecsétet lisztbe mártottam majd a tésztára nyomkodtam. Ezután egy megfelelő pohárral kiszaggattam és sütőpapírral borított tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 185 fokon 10' sütöttem.  A sütemény nagyon finom akár ünnepekre mézes puszedlit is felválthatja, csupán  a pecséttel nem vagyok kibékülve. Nem tudom hogy mit hibázok de a mintát annyira nem lehet látni főleg nem fotón:) Igaz most készítettem másodszor sütipecséttel! 
Forrás: innen 

Jó étvágyat kívánok!


Nincsenek megjegyzések: