2015. november 2., hétfő

Ezt is kipróbáltam és jónak tartom ....

remélem hasznosnak tartjátok majd  ! Régebben már írtam egy bejegyzést arról hogy lehet a lakás levegőjét olcsó praktikákkal fertőtleníteni frissíteni ezt itt olvashatjátok! Most ismét rábukkantam egy oldalra ahol hasonló céllal és igen egyszerű módszerrel , hasznosítással ismét jó ötleteket olvastam! Amit egyből kipróbáltam mert kíváncsi voltam hogy milyen, citrom és narancs héját gyűjtöttem egy befőttes üvegbe amibe annyi ecetet öntöttem hogy jól ellepje. 1-2 hét után  elszíneződött a folyadék  leszűrtem  töményen lehet használni bármilyen konyhapult vagy fürdőszoba tisztítására, vízzel hígítva pedig szintén szórófejes flakonba téve levegő frissítésére igen alkalmas. Ahol mindezt megtaláltam és még sok más hasznos dologról olvashattok itt megtaláljátok!
                                                                         

Itt még ázik a gyümölcshéj ..

                                                                                                              
és hígítottam !

két hét múlva leszűrtem

Nincsenek megjegyzések: