2015. november 30., hétfő

Sajttortás sütinyalóka házilag

Kedves  kis manóimnak  készítettem !
                                                                             

Hozzávalók:
10 dkg háztartási keksz
6 dkg natúr krémsajt
1 tk. porcukor
10 dkg tejcsokoládé
+ pálcika és szórócukor
*
Elkészítése: Ledarált háztartási kekszet a krémsajttal és cukorral összekevertem majd diónyi  golyókat formáltam belőle. Pálcika helyett nekem most szívószálam volt amit feldaraboltam és egyik végét  gőz fölött megolvasztott majd kicsit lehűtött csokiba mártottam és beleszúrtam a golyóba. Hűtőbe tettem  kis időre hogy dermedjen meg, majd a többi csokit ismét felmelegítettem és a hűtőből kivett  szárral ellátott  golyókat csokoládéval leöntöttem   és szórócukorral  szórtam be. Hűlni ismét  hűvös helyre tettem.
Ui: A készítés közbeni tapasztalataim: kicsit több mint 6 dkg krémsajtra van szükség, a masszát mikor állítottam össze  kis golyóként áll össze/ nem az egész egybe aztán szedtem kis darabokra/. Mivel hurkapálcikám nem volt itthon szívószállal készítettem de szerintem jobb a fa pálcika! A  leírt mennyiségből 16 db.lett , nagyobb részét bonbon kapszulákba pakoltam!  Azért egyet megkóstoltam:-)) Nagyon finom!
Sok sikert az elkészítéséhez!

1 megjegyzés:

Timi írta...

Ez nagyon fincsi lehet!!! Köszönöm az ötletet!!!