2016. február 12., péntek

Görög körözött /házilag

Véletlenül vettem észre  itt  ezt  a finomságot és természetesen ki is próbáltam! Az "egyszerű és nagyszerű" kategóriába tartozik úgy gondolom :)
                                                                           


Hozzávalók:
15 dkg feta sajt
2 db főtt tojás
2 evőkanál tejföl
metélőhagyma
bors ízlés szerint 
🌸
Elkészítése: Először megfőztem a tojást amit csupán 8' főztem hogy ne legyen túl kemény a tojás sárgája. A fetát villával jól összetörtem minél  simább legyen. A tojásokat apró kockákra vágtam  és a tejföllel és a  összevágott hagymával  elkevertem majd a sajthoz tettem  amit kicsit borsoztam és az egészet kikevertem. Só nem szükséges mert a sajt sós! Hűtőbe tettem hogy az ízek érjenek kicsit össze majd kentük kenyerünkre! Nagyon finom !
Jó étvágyat kívánok !


6 megjegyzés:

sucika írta...

Jól hangzik! :)

Kincse írta...

Ez biztos finom, mert minden összetevőjét szeretem, de még nem hoztam közösbe őket :)

teller-cake írta...

De jóó! :-)

Vicuska írta...

Elképzeltem az ízét- nagyon finom lehet! :)

Katalin írta...

Jó hogy megtaláltad ezt a receptet :-) fincsi lehetett!

aranyos fodorka írta...

Kipróbáltam - felveszem a "menü-sorra". Mivel bolti felvágottat nem eszem, néha gond, hogy mit is tegyek a kenyeremre. Hát ez szerepelni fog a jövőben...