2016. február 11., csütörtök

Citromkrém

Kedvenc krémem egyike , most elkészítettem Citromhabnál látott  krémet ami nagyon megtetszett!(Martha Stewart receptje!)
                                                                               
Hozzávalók:
  • 3 db tojássárgája
  • 1/2 citrom reszelt héja
  • 60 ml frissen facsart citromlé
  • 120 g cukor
  •   20 g étkezési keményítő
  •   50 g vaj
Elkészítése: Tojássárgáját a citromhéjjal , citromlével és cukorral valamint az étkezési keményítővel edénybe tettem . Tűzön folyamatosan kevergetve felforrósítottam  csupán annyira hogy besűrűsödjön.Tűzről levettem és egy sűrű szövésű szűrőn áttörtem és jól lehűtöttem.A krém nagyon finom !!
*Apró sütemények töltésére vagy csak pohárkrémnek is finom lehet!
* Ehhez az alapkrémhez hozzáadva natúr sajtkrémet  + ízlés szerint cukrot bármilyen tekercs töltésére vagy akár torta töltésére is megfelel/ Példát láttam  a blogon erre is Mákos tekercs citromkrémmel 


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tyűha! Ez remek, köszönöm Éva! Nagyon kedvelem a kissé fanyar ízeket.