2016. március 23., szerda

Linzer

Van már blogomban linzer,  most csupán a húsvéti szaggatókat szerettem volna tesztelni:-))
                                                                             
Hozzávalók: 15 dkg liszt, 10 dkg margarin, 5 dkg porcukor, 1 tojás sárgája, csipet só, 1 teáskanál vaníliás cukor, fél citrom reszelt héja.
Elkészítése: A lisztet a margarinnal összemorzsoltam majd a többi hozzávalóval együtt  tésztát gyúrtam belőle amit 1/2 órára hűtőbe tettem. Ezután enyhén lisztes gyúrótáblára tettem a tésztát ahol vékonyra kinyújtottam és különböző formákkal kiszaggattam. A cakkos szélű formákkal  párosával  az állatfigurákat  csak egyesével. Tepsibe sütőpapírt tettem erre raktam rá majd előmelegített sütőben 200 fokon 15' sütöttem. Mikor kihűlt a tészta sárgabaracklekvárral kentem meg és tettem össze két-két tésztát. A figurák szemeit pedig ételfestékkel jelöltem meg. Nagyon finom ez a tészta, bár most csupán amit leírtam  fél adag majd ünnepekre készülhet egészből:-))
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Kritti írta...

Nagyon köszönöm a recepteket, mindig olyan szépeket sütsz,melyek biztosan nagyon finomak is! :)