2016. április 16., szombat

Egyszerű poharas desszert

Lehetett volna  ezt a nevet is adni neki : poharas  tejberizs  csokipudinggal tejszínnel !                                                                             
Hozzávalók és elkészítése: mennyiséget nem írok : rizs, tej, xilit,  fél csomag csokoládépuding, 2,5 dl tej, 1 evőkanál xilit, felvert tejszín. Tejberizst szokásos módon elkészítettem mikor kihűlt akkor készítettem el a pudingot és ráöntöttem . Kicsit hűtöttem ezután tettem a tetejére a felvert tejszínt és kevés fahéjjal szórtam be! Gyorsan elkészíthető és igen finom!
Megkínálhatlak?

4 megjegyzés:

Ani írta...

Igen, kérek!

teller-cake írta...

Nagyszerű, jól esne most egy pohárral. :-)

Lívia írta...

Megkínálhattál volna kedves Éva, mert nagyon szeretem a pohárkrémeket. Ez is biztos, hogy finom.

Éva írta...

Ani most vettem a rendelésed és legközelebb számítok rád!
teller-cake szintén majd ...:)
Lívia akkor tőled is vettem a rendelést:-))