2016. május 28., szombat

Joghurtos csirke

Judit Péter csirkés receptjét készítettem el az egyik  hétvégén ! A fotó csak gyors tempóban  készült !
                                                                           
Hozzávalók: 3 db csirkecomb, 5 db szárny, 2 dl joghurt, 4 cikk fokhagyma, 1 evőkanál méz,  petrezselyem zöldje, só, bors, olívaolaj, kurkuma.
Elkészítése: A húsokat megmostam feldaraboltam és leitattam a vizet róla. Elkészítettem a páclét, joghurtba tettem a megpucolt összezúzott fokhagymát, apróra felvágott petrezselyem zöldjét, mézet, 2 evőkanál olajat , mokkáskanálnyi kurkumát összekevertem az egészet. Műanyag  zárható edénybe tettem a húst amire ráöntöttem a joghurtos keveréket megforgattam benne a húsokat  és az edényt lezártam majd hűtőbe tettem.Ezt a műveletet az elkészítés előtti napon csináltam.Másnap olajat melegítettem és ebbe raktam bele a húst majd mindkét oldalát megsütöttem .Teflon edénybe sütöttem  mikor beletettem a húst kicsit letakartam fedővel majd levettem a fedőt és a másik oldalát a húsnak már szabadon sütöttem az olajat nem forrósítottam fel nagyon lassú tűzön sütöttem. Nagyon finom pikáns fokhagymás íze van. Most csupán  rizst  készítettem hozzá és uborka salátát ami természetesen a képről lemaradt:-))
Jó étvágyat kívánok! 

Nincsenek megjegyzések: