2015. november 21., szombat

Linzercsillag

Van pár linzer receptem, de ha látok egy nekem tetszőt biztos kipróbálom.Így voltam ezzel is amit egy újságban találtam!
                                                                                

Hozzávalók:
1/2 tasak sütőpor
7 dkg porcukor
21 dkg liszt
1 tasak vaníliás cukor
14 dkg margarin
2 db tojássárgája
1/2 citrom reszelt héja
4 csepp vaníliaaroma
töltésnek bármilyen lekvár
*
Elkészítése: Kimért liszthez tettem a sütőport porcukrot és összevegyítettem majd hozzátettem a feldarabolt margarint,vaníliás cukrot, tojássárgáját, reszelt citrom héját és az aromát. Az egészet jól összegyúrtam és folpackba tettem  amit egy éjszakára hűtőbe pakoltam. Másnap a tésztát enyhén lisztes deszkán átgyúrtam majd  vékonyra kinyújtottam és  formával kiszaggattam /kedvem támadt más formákat is használni/, minden második tészta közepét kisebb formával kiszúrtam. Sütőpapírral bélelt tepsire raktam és előmelegített sütőben 180 fokon 10' sütöttem. Mikor kihűlt a tészta lekvárral /eper, meggy,sárgabarack/ megkentem  és összeragasztottam egy teli és egy lyukas tésztát. Örülök hogy kipróbáltam mert nagyon finom a tésztája ajánlom hogy próbáljátok ki!
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Marti M írta...

Csodásak lettek! Ezt is beküldheted a játékomra, ez még egy plusz esély :)

Rosita Vargas írta...

Siempre he querido hacer estas galletas anotaré tu receta me gustan mucho,abrazos