2016. június 3., péntek

Paradicsomfagylalt

Régóta kacérkodom ennek a fagyinak az elkészítésével. A kíváncsiság hajtott hogy kipróbáljam milyen az íze?  Nem kellett nagy "beruházás " az elkészítéséhez  ezért  most elkészítettem.:)
                                                                         


Hozzávalók: 1/2 l tej,  4-6 evőkanál cukor/cukrozni ízlés szerinti mennyiségben/  én most 3 evőkanál xilittel édesítettem ,  1 kis doboz paradicsompüré,1 csapott evőkanál liszt,  pici só és őrölt bors.
Elkészítése:3 dl tejet felforraltam, majd belekevertem a xilitet  a sót és a őrölt borsot. A megmaradt tejben simára kevertem a paradicsompürét és a lisztet, ezután apránként hozzáöntöttem a forrásban lévő cukros tejhez és sűrűre főztem .Ezután levettem a tűzhelyről és hagytam kihűlni  csak ezután tettem a   mélyhűtőbe  és  időnként átkevertem majd mikor már megfagyott akkor szedtem pohárba belőle.  Mivel nagyon kíváncsi voltam ezért már időközben kóstolgattam :szokatlan de finom az íze !
Megkínálhatlak?

Nincsenek megjegyzések: