2016. július 30., szombat

Gyümölcsös-csokis mikrós süti / tojás nélkül

Ezt a süteményt innen hoztam, kicsit az enyém más mivel nekem most friss bogyós gyümölcsöm nem volt itthon. Befőtt viszont volt  és természetesen édességre vágytam ez éppen ilyen alkalmakra megfelel,  gyorsan elkészül kevés van belőle és igen finom !
                                                                             
Hozzávalók : /250 ml bögre/,45 g búzaliszt, 16 g kakaópor, 0,5 tk. sütőpor, 40 g kristálycukor, 1 csipet só, 50 ml tej, 1 mk. vanília aroma, 30 ml étolaj, 40 g gyümölcs.
Elkészítése: Nem bögrében készítettem : egy mikrózható kis tálkába mértem ki a száraz hozzávalókat  amit összevegyítettem ezután tettem hozzá a folyékony hozzávalókat amivel jól kikevertem. Végül a lecsepegtetett meggybefőttet tettem bele és  kicsit  lenyomkodtam . Mikróba tettem ahol 600W  4' sütöttem.  Hagytam kicsit hűlni a mikróban csak ezután vettem ki és kóstoltam .Nagyon finom! Ha esetleg még bogyós friss gyümölcsöt sikerül az idén vennem biztos kipróbálom azzal is!
Jó étvágyat !


Nincsenek megjegyzések: