2016. július 31., vasárnap

Kekszes édesség -sütés nélkül

Amikor jön egy gondolat és végül kész a kivitelezés is akkor itt a másik ötletelés hogy mi is legyen a neve?:-))
                                                                             
                                                                               
Hozzávalók:háztartási keksz, baracklekvár, grízes krém: 2 dl tej 2,5 evőkanál búzadara, 1 evőkanál porcukor, kb.2 dkg margarin, citrom reszelt héja, csokimáz: 1 evőkanál víz, 1 evőkanál cukor, 1 evőkanál kakaópor,  kb.2 dkg margarin, kókuszreszelék.
Elkészítése: Először elkészítettem a grízt felforraltam a tejet beleszórtam a búzadarát közben kevertem . Mikor besűrűsödött  levettem a tűzhelyről és hagytam kihűlni. A porcukrot a margarinnal kikevertem majd a kihűlt grízzel  és a citrom reszelt héjával kikevertem. A kekszet lepakoltam egymás mellé a fele mennyiséget egyenként megkentem a lekvárral  a másik felét a grízes krémmel és összeborítottam   a kekszeket. Tetejét a csokimázzal kentem meg  ehhez a vizet a cukorral és a kakaóporral felmelegítettem majd a margarint elkevertem benne olvadásig. A csokival megkent kekszeket kókuszreszelékkel szórtam be és másnapig  dobozba pakolva hűtőbe tettem hogy kicsit puhuljanak a kekszek. Nagyon finom!
*Nagyon kedvelem a grízes krémet a mézes zserbóra gondoltam mikor lekvárral párosítottam ezt a kekszes édességet !
Megkínálhatlak?

Nincsenek megjegyzések: