2016. július 17., vasárnap

Mogyorókrémes desszert/sütés nélkül

                                                                               

Hozzávalók:
18 db babapiskóta
2 ek. baracklekvár
3 ek.mogyorókrém
rumaroma 
1 dl habtejszín
*
Elkészítése: Házilag elkészítettem a natúr krémsajtot /most csupán 2 dl tejfölből/ amit összekevertem a mogyorókrémmel .Tejszínt felvertem habnak .Baracklekvárhoz  3 ek vizet  pár csepp rumaromát  tettem  és  jól összekevertem majd a babapiskótát  darabonként belemártottam és egy üvegtál aljába raktam egymás mellé.  Ezután megkentem a mogyorókrémmel aminek a tetejére ismét piskótát tettem erre kanalaztam a  tejszínt majd  ismét piskótát  raktam  és bevontam a maradék mogyorókrémmel  amire kókuszreszeléket szórtam. Hűtőbe tettem és másnap előbb hosszában vágtam végig majd  keresztben szeleteltem .
 Nagyon finom!
Ui: Natúr krémsajtot célszerű 1-2 nappal előkészíteni mielőtt felhasználjuk. Az itt felsorolt hozzávalók egy 10x20 cm nagyságú  tálban készültek !
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Hűha, ütős desszert kitűnő ízekkel. :-)

Éva írta...

teller-cake köszi , nagyon finom volt!

Névtelen írta...

Aztaaaaaa!!!❤️❤️❤️❤️❤️

Éva írta...

Emőke köszi látom tetszik:-))