2016. augusztus 31., szerda

Mazsolás túrós pite / mikrós

Mikor a kevés is elég és gyors édességre vágyunk , ez ilyen sütemény!                                                                           
Hozzávalók:
25 dkg tehéntúró
5 dkg margarin
2 db tojás
1 citrom
1 kis marék mazsola
fél csomag sütőpor
6 evőkanál liszt
*
Elkészítése: Túrót tálba tettem villával összetörtem , majd hozzáadtam az olvasztott margarint, a tojásokat, a cukrot, lereszelt citrom héját beleszórtam az előzőleg beáztatott de már lecsepegtetett mazsolát és a sütőporral elkevert lisztet. Az egészet jól kikevertem és egy  20 cm átmérőjű szilikon  pite formába öntöttem elsimítottam  a tetejét. Mikróban  600 W-on 15' sütöttem. (Receptben 750W-on  kb.12' van írva). Sütőben is lehet sütni ott  180 fokon 25'.  Hagytam hűlni majd szeleteltem és tetejét pici fahéjjal szórtam be. Nagyon finom, férjuram lekvárral öntöttem le!
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

sucika írta...

Jól hangzik! :)

Éva írta...

sucika és finom is !Köszi!