2016. szeptember 30., péntek

Buci /hamburger zsemle

                                                                               
  
Hozzávalók:/ 4 db bucihoz/ 25 dkg liszt, 1 tojás felverve fele a tésztába másik felével kentem, 1,2 dkg élesztő, 1 evőkanál olívaolaj, 1 evőkanál cukor, 1/2 tk. só, 2,5 dkg  olvasztott margarin, 1 dl langyos tej, szezámmag.
                                                                           
és ismét megsütve:
Elkészítése: Kevés langyos tejbe tettem pici cukrot élesztőt kevés lisztet elkevertem hagytam pihenni. Kimért liszthez tettem a többi hozzávalót a felfutott élesztővel együtt és bedagasztottam a tésztát majd letakartam hagytam duplájára kelni. Ezután enyhén lisztes gyúrótáblán  átgyúrtam  majd négy felé vettem és egyenként megformáztam  amit sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és még 20' pihentettem. Közben bekapcsoltam a sütőt.  Megkelt tésztát felvert tojással lekentem szezámmaggal beszórtam és az előmelegített sütőben 180 fokon 25' sütöttem. Nagyon finom !
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: