2017. február 14., kedd

Csokoládés mézes puszedli/szívek

                                                                              

Hozzávalók:
25 dkg finomliszt
1 mokkáskanál szódabikarbóna
12,5 dkg porcukor
2,5 dkg margarin
1,5 evőkanál méz
1 egész és egy fél/felvert tojás
sütemény bevonásra 10 dkg étcsokoládé
*
Elkészítése: Hozzávalókból tésztát gyúrtam amit 20' pihentettem. Ezután enyhén lisztes deszkán 1/2 cm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam. Sütőpapírral borított tepsibe pakoltam egymástól kicsit távolabb. Előmelegített sütőben 180 fokon 10' sütöttem. Mikor teljesen kihűlt  akkor gőz fölött megolvasztott étcsokoládéba mártottam és sütőpapírra pakolva hagytam száradni. Nagyon finom!
(Ebből a mennyiségből 16 db szív és 13 db puszedli lett!)
-Ui: Az én "szótáramban "  ez a nap nem csupán a szerelemről, mint inkább a szeretetről szól !  Kívánom hogy minden  kedves látogatómnak jusson ezen a napon is a szeretetből  és figyelmességből !
                                                                             

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

De szépek a bevonat különösen;-))❤

marisz57 írta...

Nagyon szépek lettek! :)

Éva írta...

Emőke köszönöm!
marisz57 köszönöm!