2017. március 18., szombat

Kapros uborkamártás

Könnyen  és igazán nem sok hozzávalóból elkészíthető! Az eredmény: nagyon finom mártás!
                                                                            
Hozzávalók:
2 db ecetes uborka
2-3 evőkanál tejföl
1 evőkanál liszt
kevés víz, só, kapor
🌷
Elkészítése:Ecetes uborkát apró kis kockákra  vágtam. Tejfölhöz tettem a lisztet  kevés vizet/ kb. fél dl./ tettem hozzá  és simára kevertem majd feltettem a tűzhelyre felforraltam. Ezután  levettem  a tűzhelyről és belekevertem az uborkát kevés sóval  és szárított kaporral ízesítettem  összekevertem és hagytam hűlni.  Nagyon finom ! (Bármilyen sült húsokhoz vagy egyéb húspótló mellé is finom lehet!)
Jó étvágyat kívánok  !
     

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De finom lehetett! A kapor nekem már a tavaszt, nyarat idézi :-)

Fáni írta...

valóban nagyon finom, gyakran csinálok én is :)