2017. június 14., szerda

Tárkonyos babfőzelék burgonyarúddal

                                                                                    

Hozzávalók: 40 dkg sárga hüvelyű bab, 1 evőkanál szárított tárkony, 1 gerezd fokhagyma, 2 dl tejföl, 1 evőkanál liszt, só, őrölt bors.  
🌸
Elkészítése: /Fagyasztott babból készült / Edénybe öntöttem a babot amit felöntöttem annyi vízzel ami jól ellepte  tárkonyt és az összezúzott fokhagymát valamint sót tettem bele amivel puhára főztem . Tejfölt elkevertem a liszttel  és a bab főzőlevéből vettem ki keveset ezzel is elkevertem majd besűrítettem  a babot  kevés borssal ízesítettem  összeforraltam és már kész is volt. Burgonyarúd  receptje megtalálható itt , most annyi változtatással készítettem hogy kevés maradék reszelt sajtot is tettem bele.
Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Hű de megéheztem :-) Ez nagyon finom lehetett!

Éva írta...

Katalin közönöm!

Éva írta...

Pontosabban köszönöm:-))