2017. október 5., csütörtök

Serpenyős krumplis csirke

Ismét egy régebbi lementett receptet  teszteltem az elmúlt hétvégén:) Az tetszett meg a receptben hogy könnyen előkészíthető és nincs vele semmi különösebb foglalatosság.
                                                                  

Hozzávalók: 50 dkg krumpli, 50 dkg csirkemell, 1 nagy pohár tejföl, 5-6 gerezd foghagyma, só, kevés zsiradék.
Elkészítése: Krumplit megpucoltam és 1/2 cm vastagra szeleteltem. A húst tisztítottam és felkockáztam, fokhagymát pucolás után összetörve a tejfölbe kevertem. A húst megsóztam és belekevertem a fokhagymás tejfölbe és hűtőbe pakoltam ennek jó ha 1-2 órát itt pihen. Tűzálló tálat vagy tepsit esetleg serpenyőt kevés zsírral kikentem belepakoltam a krumpli mennyiségének a felét kevés sót szórtam rá és ráöntöttem a tejfölös húst elegyengettem és befedtem a maradék krumplival.Az edényre fedőt tettem  és előmelegített sütőben 180 C fokon 30' pároltam majd fedő nélkül  készre sütöttem/kb. 25'/! Nagyon finom!
Jó étvágyat !

forrás:innen

3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Erre mondják, hogy egyszerű, de nagyszerű!:)

Anikó írta...

Ez nagyon klassz, vittem is a receptet Évi, én talán még egy kis reszelt sajttal meg fogom szórni a sütés végén ill. rásütöm :-)

Éva írta...

Tiffanylda köszi!
Anikó az semmiképpen nem ront rajta kicsit én is szórtam rá!Egészségedre!