2017. december 14., csütörtök

Tejcsokoládés vajkaramella/ házilag

Keresem a lehetőséget a gasztroajándék  minél jobb  kiválasztására  így találtam ezt a receptet egy régebbi receptes újságban!
Hozzávalók:/ 30 db-hoz/Bár ez attól is függ mekkora darabokat csinálunk:-))
15 dkg kristálycukor, 10 dkg vaj, 1 dl habtejszín, 1 csipet só, 10 dkg tejcsokoládé, színes cukorgyöngyök.
Elkészítése:  Vajat a cukorral és a tejszínnel feltettem alacsony hőfokon  forralni állandó keverés mellett  addig még kicsit kezd sűrűsödni, ez kb. 20' után következik be. Ekkor levettem a tűzhelyről kis ideig hagytam hűlni majd ezután apránként beletördeltem a csokoládét és közben kevertem. Mikor már egyneművé vált akkor  beleöntöttem egy porcelán tányérba és hagytam teljesen kihűlni.  Ezután kis darabokat vettem a masszából /ezt én egy teáskanállal csináltam/ és megformáztam  majd színes szórócukorba forgattam és tányérra pakoltam. Hűtőbe tettem  kis ideig pihenni ezután pakoltam papírba. Nagyon finom!
Sok sikert hozzá!

Nincsenek megjegyzések: