2018. január 6., szombat

Sült tarja "Ízőrzők" Maglód

Tarját eddig is sütöttem néha napján  de  mikor megláttuk ezt a változatot férjuramnak próbasütést kellett csinálnom az év utolsó napján !


Hozzávalók:4 szelet tarja, fűszerek: só, őrölt bors, 2 gerezd fokhagyma, 1-2 evőkanál liszt,  1-2 evőkanál zsír.
Elkészítése:  Hús szeletek mindkét oldalát sóval és borssal beszórtam. Fokhagymát megtisztítottam majd lereszeltem kevés olajjal összekevertem és ezzel kentem be a húst majd megforgattam a lisztbe. Felforrósítottam a zsírt egy nagyobb edénybe és ebbe pakoltam a szeleteket mindkét oldalát kicsit sütöttem  majd kevés vizet öntöttem alá  és lefedve hagytam párolódni.  Közbe-közbe fordítottam a húsokat majd fedő nélkül sütöttem készre. Nagyon finom !
Ui: A műsorban lángossal volt tálalva  azt is elkészítettem  de nálunk egy másik nap étke volt a lángos :-)) Később mutatom azt is!
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: