2018. február 26., hétfő

Pizzás csiga ismét... / tej és tojás nélkül

...most innen választottam és fele mennyiségből készült !

Hozzávalók:  25 dkg liszt, 2,5 dkg friss élesztő, 1 evőkanál tejföl,1 teáskanál olaj, 1  teáskanál só,1 mokkáskanál cukor, 1,5 dl víz. Pizzaszósz/ helyett nálam  házi egyszerű paradicsomszósz/, fölvágott, 10 dkg reszelt sajt.
💟

Elkészítése: Tésztát szokásos módon bedagasztottam hagytam duplájára kelni majd kinyújtottam négyszögletes formára a tésztát megkentem a pizzaszósszal rápakoltam a fölvágottat és megszórtam a sajt 2/3  részével. Ezután felgöngyöltem a keskenyebb oldalánál kezdve és 2 cm széles darabokra vágtam amit sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és megszórtam a maradék sajttal. Előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem!( Nagyon finom puha a tésztája!)

Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Juci írta...

Puha, puha, de milyen finooom! Igaz?

Katalin írta...

Nagyon finom lehetett! A pizza önmagában is finom, hát még így csigának elkészítve :-)

Ani írta...

Most vettem észre, hogy az oldalsávban feltüntetted a rövidítéseket. Nagyon jó ötlet. Köszönjük. Követni fogom.

Éva írta...

Juci látod ezt elfelejtettem odaírni nagyon finom!Köszi!
Katalin köszi!
Ani csak tájékoztató már régebben is volt ilyenem, és látom hogy nem egyformán jelezzük! Köszi!

Unknown írta...

Végre találtam egy receptet ami olyan is ahogy le irják ! Nagyon finom puha a tésztája azt hiszem ez egy jól be vált recept lesz nem ez volt az első hogy ki probálom ! Koszonom a receptet ! :)

Éva írta...

Unknown ennek örülök , váljon egészségetekre!