2018. július 17., kedd

Puha lepénykenyér

Mindössze négy alapanyagból elkészíthető !

Hozzávalók: 30 dkg liszt, 5 dkg vaj/margarin, 1,8 dl tej, fél teáskanál só.
🌼
Elkészítése: Margarint megolvasztottam tejhez öntöttem  és hozzátettem a lisztet és sót  összegyúrtam tésztának.(Ha szükséges lisztet még lehet tenni hozzá!) Letakarva 30' pihentettem  majd 4 felé vágtam és egyenként kerek lapokat nyújtottam belőle amit egyenként forró palacsintasütő formában/olaj nélkül megsütöttem mindkét oldalát! Jó puha akár tölteni is lehet és ketté hajtani!
Jó étvágyat kívánok !
Forrás:innen

7 megjegyzés:

horimarika írta...

Na, ez nagyon jól hangzik! Lehet, hogy pont ezt a receptet kerestem. Köszönöm!!! Majd jelzem, ha készítettem ilyent.

Éva írta...

horimarika örülök hogy tetszik, váljon egészségedre!

aranyos fodorka írta...

Terveztem m ár párszor, hogy megpróbálom, aztán mindig elmaradt. Pedig milyen egyszerű. Na, talán majd most....

Timi írta...

De érdekes recept! Úgy néz ki mint egy palacsinta és mégis lepény :)
Köszönöm én is a receptet!

Éva írta...

aranyos fodorka ne halogassad a próbát, váljon egészségedre!
Timi nagyon szívesen, váljon egészségetekre!

aranyos fodorka írta...

Sikerült ! És tényleg nem olyan "nagy dolog" !! :-)

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy elkészítetted,váljon egészségedre!