2018. július 19., csütörtök

Csokis-meggyes piskóta "Ízőrzők" Nagykörű

Amikor nem tudom kiszámítani hogy mennyi az elég  akkor adódik az hogy megmarad  ebből is egy kicsike meg abból is egy kicsike:-)) Meggy befőtt  és csoki  felhasználásával készítettem el fél adagból ezt a süteményt!

Hozzávalók: 4 db tojás, 4 evőkanál cukor, 4 evőkanál liszt, fél csomag sütőpor, 1 evőkanál kakaópor, 10 dkg magozott meggy/most befőtt, kb. 5 dkg csokoládé. Tepsi kenéséhez: margarin és liszt a szórására
🍒
Elkészítése: Sütőport a kakaóporral és a liszttel összevegyítettem. Cukrot a tojásfehérjével felvertem kemény habnak  apránként tettem hozzá a tojás sárgáját és végül óvatosan hozzákevertem a lisztes keveréket. Tepsit /18x28 cm / margarinnal kikentem liszttel beszórtam és a masszát beleöntöttem tetejére szórtam a meggyet és a feldarabolt csokoládét. Előmelegített sütőben 180 C fokon 20 ' sütöttem. Mikor kihűlt a tészta  feldaraboltam és fahéjas porcukorral szórtam meg. 😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Sok finomságot készítettél, mióta nem voltam itthon, alig győzöm nézni őket :-)

Éva írta...

Katalin hiányoltalak gondoltam biztos kirándultok valahol? Köszi!