2018. október 17., szerda

Mézes puszi

Ismét egy olyan receptet vettem elő ami rég papírra van jegyezve (volt kolléganőmtől származik ) próbasütést most követtem el:-))😉( Mondhatnám azt is hogy hangolódok az ünnepekre?)
Hozzávalók: 30 dkg liszt, 3,5 evőkanál olvasztott méz, 12,5 dkg kristálycukor, fél citrom reszelt héja, 2 egész tojás, 1 kávéskanál szódabikarbóna, fél kávéskanál őrölt fahéj./27 db lett/
🍂
Elkészítése: A hozzávalókat jól  összegyúrtam /pihentetni nem kell a tésztát/ és  enyhén lisztes gyúrótáblán ujjnyi vastagra kinyújtottam majd kiszaggattam . Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam egymástól kicsit távolabb és 200 C fokon 20'  sütöttem. Pár darabnak a tetejét 1 evőkanál citromlé+ sz.sz.mennyiségű szitált porcukor keverékével megkentem és színes szórócukorral  szórtam be.😋
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

horimarika írta...

Kisfiam a napokban jelezte, hogy szeretne már mézeskalácsot enni...
Lehet hogy ki kéne próbálnom ezt a receptet?! Olyan szimpatikusan néz ki...

Éva írta...

horimarika örülök hogy tetszik, tegyél vele egy próbát nagyon finom!

Monika írta...

Nagyon jól néz kis és nagyon finom lehet! Én majd kicserélem a lisztet,meg a cukrot felezem Xillittel.Köszönöm!

Éva írta...

Mamka köszi, csináld úgy hogy mindenkinek jó legyen és váljon egészségetekre!

teller-cake írta...

Ez már bizony hangolódàs, de milyen jó is ez!