2018. november 21., szerda

Nugát kocka /sütés nélkül

Szomszédasszonyommal általában csereberéljük a süteményeket, ha én sütök viszek nekik és fordítva is igaz! Ha ízlik akkor következik a receptcsere:-))😊 Ez is ilyen:)
Hozzávalók: 30 dkg cukor, 2 dkg kakaópor, 1 dl tej, 12,5 dkg margarin, 25 dkg darált keksz, 5 dkg darált dió, kicsi rum vagy rumaroma.
😉
Elkészítése: A cukrot, kakaóport a tejjel 2 percig főztem. Hozzáadtam a margarint, mikor  elolvadt a kekszet,  diót,  rumaromát és  összekevertem. Még melegen egy tálcán elsimítottam /tálcát nem kell bélelni/. Mikor  kihűlt  tetejére olvasztott csokoládét  tettem.😋
-Hasonló receptem a sport szelet !
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Ez hasonló a házi sport szelethez? Jól néz ki. 🙂

Éva írta...

teller-cake valóban hasonló mivel már azt én is csináltam, de kicsit eltér attól.Köszi.

aranyos fodorka írta...

Nem bonyolult, nem drága és ÉDES ! Kell már valami ilyesmi készítenem, ez a hűtőben gondolom el is áll egy darabig.

Éva írta...

aranyos fodorka sok sikert hozzá, váljon egészségedre!Ha nem sűrűn nyitogatod a hűtőt egészen biztos sokáig:-))