2018. november 21., szerda

Kapros-tejfölös zöldborsó tésztával

Hozzávalók: 1 kisebb vöröshagyma, kevés olaj, kis darabka paprika- paradicsom/ha van eltett lecsó abból 1-2 evőkanál/, zöldborsó, fűszerek: só, piros paprika, erős paprika, őrölt bors, 1 mk. szárított kapor, 1,5 dl tejföl,  tetszés szerinti tészta .
😉
Elkészítése: Olajat forrósítottam amin megdinszteltem a megpucolt felkockázott vöröshagymát, hozzátettem a paprika és paradicsom keverékét fűszereztem /ezt ízlés szerinti mennyiségben lehet. Ezután tettem bele a zöldborsót felöntöttem vízzel és puhára főztem, lehúztam a tűzhelyről kevés liszttel megszórtam hozzátettem a tejfölt és a  kaprot  visszatettem a tűzhelyre   és készre főztem. A tésztát a szokásos módon kifőztem ezután összekevertem a borsóval😋!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: