2019. május 2., csütörtök

"Háztartási keksz" nagyobb méretben/ házilag

 Blogomban található sokak által nézett   "háztartási kekszet "készítettem el nagyobb formában arra gondolva hogy egy pudingos  édességhez felhasználjam majd:)
Bár leírása már szerepel blogomban azért  ismét leírom😊
Hozzávalók: 20 dkg liszt, 10 dkg cukor, 6 dkg margarin, 2 tk. sütőpor, csipet só, 1 db tojás
🍪
Elkészítése: A cukrot a margarinnal kikevertem majd hozzákevertem a tojást és végül a sütőporos lisztet és a sót. Összegyúrtam a tésztát és 40'-re hűtőbe pakoltam pihenni. Enyhén lisztes gyúrótáblán átnyomkodtam a tésztát ezután vékonyra 2-3 mm-re kinyújtottam  és linzer szaggatóval/6 cm/ kiszaggattam. Sütőpapírral borított sütőlemezre tettem és hústűvel megszurkáltam  előmelegített sütőben 180 C fokon 10 ' sütöttem😋 ( 27 db  keksz lett)/ ennek a keksznek a nagysága hasonlít a régi Albert kekszre/ 
Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

De guszták! Finomak lehetnek, és a formájuk is teljesen olyan mint a bolti háztartási kekszeknek. Nagyon ügyes vagy :-)

Fáni írta...

Végre úgy néz ki, helyre állt a rend, és megint tudok Nektek írni.

Éva írta...

Katalin köszi!
Fáni ennek örülök de most egy ideig ne változtassál blogodon semmit:-))