2020. december 5., szombat

Aszalt szilvás, étcsokoládés keksz

 Régebbi újságok nézegetése közben találtam erre a kekszre amit most fél adagból elkészítettem😊


Hozzávalók:10 dkg margarin, 15 dkg liszt, 5 dkg  porcukor, fél csomag vaníliacukor, 5 dkg aszalt szilva  és  5 dkg étcsokoládé  apróra vágva, 1 tojássárgájának  a fele.(Ebből a mennyiségből 14 db lett)

🎄

Elkészítése: A hozzávalókból sima tésztát gyúrtam amiből kb. 4-5 cm átmérőjű rudat formáztam és fél órára hűtőbe tettem. Az idő letelte után a rudakból 1 cm vastag  szeleteket vágtam és egy sütőpapírral bélelt tepsibe raktam egymástól kicsit távolabb és  előmelegített sütőben 170 C fokon  8-10' sütöttem.👌

Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Gerdi írta...

De finom lehet! Ezt a receptet el is mentem, köszönöm! Jó lesz majd a gyerekeknek csomagolni.

teller-cake írta...

Az ilyen kekszekre vevő a család, mentettem. :-)

Tiffanylda írta...

Éva, nagyon finom lehet a kekszed! Igazi karácsonyváró a csokival, szilvával!:) Vajon ezt is meg lehet már sütni az ünnepekre, mint a "töltetleneket"?

Katalin írta...

Csupa finomság van benne, csakis finom lehetett! 😊

Éva írta...

Gerdi sok sikert váljon egészségetekre!
Tiffanylda köszönöm finom. Szerintem megsütheted dobozba hűvös helyen biztos kitart ha nem nyitogatod sokszor a doboz tetejét😊
Katalin köszönöm finom.

Éva írta...

teller-cake sok sikert váljon egészségetekre!