2021. február 4., csütörtök

Lepénykenyér "Ízőrzők" Bölcske

 Sok étel vagy sütemény recept tetszett már meg  ebből a műsorból   sokat  elkészítettem  már eddig is, de akad olyan  mikor a látott elkészült ételből csupán egy  alkotórész az ami felkelti  érdeklődésemet  hogy milyen?😊  Ez is egy olyan amit könnyen elkészíthetünk és jó ha van ilyen recept tartalékba, hiszen nem tudhatjuk mikor van rá szükségünk!

Hozzávalók: /2 dl csésze mérce/ :1 csésze teljes kiőrlésű liszt, 1 csésze finomliszt, 1 tk. szárított élesztő, 2 ek. olívaolaj, 2 kk. só, 1 tk. cukor, fél csésze langyos víz,

🌻

Elkészítése: Hozzávalókat tálba mértem majd összegyúrtam és letakarva 3/4 órát pihentettem. Ezután négyfelé vágtam és egyenként kézzel mint a lángos formáltam kerekre . Enyhén olívaolajjal kikent előmelegített serpenyőbe  pár perc alatt mindkét oldalát készre sütöttem. Gomolyával és paprikával😋

Jó étvágyat kívánok!

6 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Imádom az ilyeneket! Szerintem hasonlót már láttam Nálad, és az is nagyon finom volt. :)

Éva írta...

Évi örülök hogy tetszik, lepénykenyeret már készítettem de ha meglátok egy másikat és jónak találom teszek egy próbát mert két egyforma ritkán van:)

Katalin írta...

Ezt a műsort én is láttam, nem is olyan rég. Gomolyával és friss zöldpaprikával is nagyon finom lehetett. Guszta tálalás 😀!

aranyos fodorka írta...

Nincs az a "bóti" finomság, amire elcserélnék egy ilyesféle kenyeret. Igaz, mindenféle kenyérrel így vagyok, próbáltam én már nagyon drága magos bucikat is, de egy se ízlett annyira, mint a saját kenyerem. Akárhogy is van, a magunk készítette - szerintem - mindig jobb a boltinál. Lángosból is, kenyérből is.

Éva írta...

Katalin már most másodszorra láttam így eldöntöttem teszek egy próbát, köszönöm!
aranyos fodorka sokszor gondolom én is azt hogy jobban járok ha én készítem:)

Katalin írta...

Én is már többször láttam, sokat ismétlik őket, de azért mindig megnézem 😀