2021. április 9., péntek

Gombás tészta

 Mélyhűtőbe lapult kb. 15 dkg abált  gomba  ennek felhasználásával és az előző évben eltett  utolsó kis üveg paradicsomos tésztaszósz együtt kevés sajttal  megszórva nagyon jó választásnak bizonyult😊


Hozzávalók: 15 dkg  gomba, kisebb fej vöröshagyma, 1 kis üveg tésztaszósz, kevés reszelt sajt és bármilyen tészta .

🍄

Elkészítése: 1-2 evőkanál olajon megdinszteltem a megpucolt felkockázott hagymát ezután rátettem a gombát együtt pároltam végül a szószt hozzákeverve  készre főztem. Kifőztem a tésztát a szokott módon és a gombához kevertem. Kevés sajttal szórtam meg tálalásnál😋

Jó étvágyat kívánok!

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Micsoda ötlet, mindenem van hozzá a hűtőben, holnap ez lesz ebéd ! :-)

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy tetszik, váljon egészségedre!

Évi - Ízek és utazások írta...

Imádom a tésztaételeket! Egyszer én is kipróbálom ezt.