2021. április 13., kedd

Gyömbéres, fahéjas keksz

 

Hozzávalók: 15 dkg kristálycukor, 17 dkg margarin, 8 dkg méz, 1 db tojás, 1 cs. vaníliacukor, 26 dkg liszt, 1 tk szódabikarbóna, csipet só, 1 tk. őrölt fahéj, 1 tk. őrölt gyömbér, csipet őrölt szegfűszeg.

🍪

Elkészítése:Puha margarint kikevertem hozzákevertem  a kétféle cukrot  majd a többi hozzávalót hozzátéve kézzel összegyúrtam sima tésztának. Sütőpapírral bélelt tepsibe  a tésztából kis darabokat téptem gombócokat formáltam majd kicsit lelapogatva  beleraktam egymástól távolabbra. Előmelegített sütőben 180 C fokon 12' sütöttem.😋

📌Ebből  a mennyiségből sok lesz( most az egész mennyiséget begyúrtam de csak kevesebb mint a felét sütöttem ki amiből 38 db lett ilyen kicsi) másik felét mélyhűtőbe raktam később sütöm ki!

Jó étvágyat kívánok!

forrás:innen

 

 

 

 

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom, illatos keksz lehet!

Éva írta...

Katalin köszi, nagyon finom már a mélyhűtőbe eltett is felhasználásra került!

Szera írta...

Kedves Éva! Ezt kipróbálom. Köszönöm. 😉🧡💛

Éva írta...

Szera sok sikert, váljon egészségetekre!