2021. április 15., csütörtök

Tárkonyos zöldbableves

 

Hozzávalók:/  mélyhűtőben tárolt /kb. 20 dkg zöldbab, 1-1 db sárgarépa, fehérrépa, kis darab zellergumó, kevés liszt, 1,5 dl  tejföl, 1 tk  szárított tárkony, só, őrölt bors.

😉

Elkészítése: Zöldségeket megpucoltam feldaraboltam. Kevés olajon megdinszteltem a zöldségeket  liszttel megszórtam és felöntöttem vízzel majd beletettem a babot is  sóval és borssal ízesítettem hagytam puhára főni.  Ezután felengedtem kevés liszt és a tejföl keverékével  tárkonyt hozzátéve  készre főztem.😋

📌  A tárkonyt  mint fűszert csupán pár éve hogy használom és nagyon megszerettem, férjuramnak nem erőltettem és csodák csodája   most kért   a levesből 😍

Jó étvágyat kívánok!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehetett! Nálunk otthon gyerekkoromban mindig volt tárkony a kertben, de sűrűbben csak az utolsó 10-20 évben használjuk 😊.

Gerdi írta...

Én nagyon szeretem a zöldbablevest. Tárkonyosan még nem főztem. de mivel azt is igen megkedveltük, biztos ízlene. Ki fogom próbálni! :-)

Tiffanylda írta...

Nagyon szeretem a tárkonyos dolgokat, ezt még nem próbáltam! Köszönöm az ötletet, kipróbálom!:)

Éva írta...

Tiffanylda sok sikert váljon egészségetekre!