2021. április 25., vasárnap

Sütőporos krumplis pogácsa

 Szeretjük a pogácsát bármilyen  fajta is !  Ezzel a párosítással hogy sütőpor és krumpli eddig nem készítettem ezért is  gondoltam  hogy  majd  most  az itt talált recept alapján  és  fél adagból😉


Hozzávalók fél adaghoz: 25 dkg  krumpli, 20 dkg liszt, 1,5 tk  só, 1 púpos tk. sütőpor, 1 db felvert tojás de csak a fele a tésztába a másik felével kentem a tésztát, 1,5 evőkanál tejföl, 7,5 dkg margarin

🌷

Elkészítése: Krumplit megpucoltam feldaraboltam és enyhén sós vízben puhára főztem leszűrtem és összetörtem hagytam hűlni. Kimért  liszthez tettem a sót , sütőport  összevegyítettem  ezután tettem hozzá a krumplit , tojást, tejfölt, margarint és a tésztát jól összegyúrtam. Kinyújtottam kb. 1,5 cm vastagra  késsel bevagdaltam a tésztát és kiszaggattam . Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam  tojással lekentem és előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem😋 

Jó étvágyat kívánok!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszták lettek! Én is már sokféle pogácsát kipróbáltam, de ha meglátok egy kedvemre valót, megsütöm 😊.

Éva írta...

Katalin köszi, és nagyon finom is!

Okki írta...

Ritkán készítek sütőporos pogácsát, csak amikor gyorsan kell valami finom sós. Jól hangzik ez a krumplis változat, kipróbálandó. :)

Éva írta...

Okki szeretem kipróbálni a sütőporral készülteket mert néha az élesztős megviseli a gyomromat. Finom lett ez a pogi.