2021. szeptember 17., péntek

Kókuszos- csokoládés zabkeksz

 


Hozzávalók: 20 dkg vaj/margarin, 10 dkg cukor, 1 db tojás, 15 dkg liszt, 20 dkg finom szemű zabpehely, 5 dkg kókuszreszelék, 2 evőkanál kakaópor, 5 dkg étcsokoládé, 1 teáskanál sütőpor, csipet só.( Most csak a leírt mennyiség feléből készítettem amiből 21 db lett )

🍪

Elkészítése: A lágy margarint a cukorral kikevertem hozzátettem a tojást és a többi hozzávalókat jól összegyúrtam /apróra tördelt csokit a végén  dolgoztam a masszába.  Nedves kézzel diónyi golyókat formáltam  a  masszából és sütőpapírral bélelt tepsibe  raktam ahol tenyeremmel koronggá lapítottam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem😋 (Csak a fotó kedvéért szórtam rá kókuszreszeléket!)

📌Azt írja az újság  hogy fémdobozba tárolva hetekig eltartható:) Gondolom csak akkor ha nem sűrűn emelgetjük a doboz tetejét😀 

Jó étvágyat !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom rágcsálni valót sütöttél! Hetek múlva biztos üres lesz már a doboz, ha csak nem sütsz újabb adagot 😄😋

Éva írta...

Katalin szerintem pár nap és üres lesz hétvégén jönnek a gyerekek, köszi:)

teller-cake írta...

Nagyon szépek, erre minden kekszet guríthatsz! 😀

Éva írta...

teller-cake köszi, legközelebb gondolok rátok😀