2022. július 2., szombat

Túrós -meggyes párnák🍒 / leveles tésztával

 Bár forróság van azért kicsit csak bekapcsoltam a sütőt zöldséglevest főztem  gondoltam kis süteményt sütök második fogásnak amihez  volt   kevés  megmaradt túró amit felturbóztam meggyel😊


Hozzávalók: 25 dkg  leveles tészta, töltelék: 12,5 dkg  túró, 2 evőkanál tejföl, 2 evőkanál cukor, 1 tk. vaníliacukor, 2 evőkanál vanília pudingpor, maroknyi  magozott meggy/ ami jelen esetben fagyott állapotában volt/ tészta kenéséhez 1 db tojás.

🍒

Elkészítése: Mivel mirelit tészta volt hagytam szoba hőmérsékleten kiengedni, ezután nyújtottam és feldaraboltam. Töltelékhez: túrót villával összetörtem hozzátettem a  meggy kivételével mindent és jól kikevertem a fagyott meggyet kevés cukor és fahéj keverékével megszórtam  ezután forgattam  bele a túrós keverékbe.  A  feldarabolt tészta felső részét késsel bevagdostam  tészta széleit felvert tojással körbekentem tészta alsó felére pakoltam a töltelékből és ráhajtottam a felső részt majd villával körbe nyomkodtam  és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam  végül tojással lekentem az egészet. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sültek ezután vaníliás porcukorral megszórtam. Ebből az adagból 6 db lett😋 

Jó étvágyat kívánok!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Leves után tökéletes második fogás volt! Fincsi lehetett.

Éva írta...

Köszi Katalin finom volt !