2023. január 7., szombat

Kalácsfánk "Ízőrzők" Lulla

Hasznos felhasználás jegyében készítettem ezt az édességet. Megmaradt kis darab kalács még régebben láttam ezt a kalácsfánk receptet gondoltam itt az ideje hogy kipróbáljam.( A műsorban elhangzott hogy régen nem készítettek  ennyiféle süteményt mint manapság ezért akár porcukorral vagy lekvárral is gyakran készítették  a gyerekek örömére!)


Hozzávalók: szikkadt kalács, kicsit sűrűbb  palacsinta tészta amibe teáskanálnyi olajat kevertem, sütéshez kevés olaj.

🌼

Elkészítése: Feldaraboltam a kalácsot,  összekevertem a palacsinta tésztát és megmártottam benne a kalács szeleteket. Kevés  olajat forrósítottam amibe a kalács mindkét oldalát készre sütöttem. Papírtörlőre  szedtem és még forró volt mikor fahéjas porcukorral megszórtam. Nagyon finom lett!

Jó étvágyat kívánok !

9 megjegyzés:

Katalin írta...

Hasonlót én is csináltam már megmaradt szikkadt kalácsból.
Jól néz ki a tied, finomak lehettek!
Nálunk reggeli volt 😊.

Éva írta...

Katalin köszi, nálunk karfiolleves után gondoltam de ez is mint az utóbbi időben sajnos csak rám vár . A levesből eszik keveset a férjem de a második már nem megy pedig ez is jó puha volt.

aranyos fodorka írta...

Micsoda ötlet ! Megjegyzem, habár egyre ritkábban sütök magamnak kalácsot...

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy tetszik. Most ezt a kalácsot én sem sütöttem egy kicsit vettem de még az is rám maradt. Sokszor már azt számolom hogy mi az olcsóbb ha veszem/ bár az sem kevés/ vagy számolom a hozzávalókat ami összességében szintén nem olcsó kategóriába tartozik:)

teller-cake írta...

Nahát Éva, mindig tudsz újat mutatni! :-)

Éva írta...

teller-cake köszönöm.

Gizi írta...

Nagyon finom lehetett így kisütve a kalács, köszönöm az ötletet.

Ani írta...

Nagyon ötletes.

Éva írta...

Gizi köszi valóban finom volt és örülök hogy jónak tartod.
Ani köszi.