2011. március 28., hétfő

Jelentés

A mai napon is  pörögtem egy kicsit. Először is  befejeztem az ablakok -függönyök tisztítását.Közben kiporszívóztam a lakást.  Egy adag ruhát  kimostam, ezután sütöttem egy  süteményt. Olyat kerestem hogy minél egyszerűbb legyen  végül megsütöttem a  "túros álom". Nagyon finom lett, mikor ezt a receptet beírtam a blogomba almát írtam a tészta közzé, most őszibarackbefőttel készítettem.
Lefotóztam, de csak később tudom feltenni a képet.
Az ablakok rendbetételével azt hiszem  a húsvét várakozásának  az elején  járok.
Következő fázis amikor már nagyon arra koncentrálok  hogy mit fogok sütni-főzni az ünnepekre. A jövő héten feladom az üdvözlő lapokat. Érdekes mennyire megváltozott ez a szokás is. Már sok család ezt is megszüntette, de nem azért mert talán spórolni akar ezen,  valójában nem tartják szükségesnek. Pedig ez figyelmesség, szeretettel gondolunk  a rokonokra, ismerősökre  és jókívánságunkat fejezzük ki az ünnepekre!