2011. április 14., csütörtök

Lekváros-csokis-kókuszos rúd / leleves tésztával

Kísérleteztem ma! Pékségből ismert süteményt próbáltam ki  mert nagyon ízlett és  szerintem elég jól sikerült elsőre! Nagyon finom és ami lényeges hogy sokkal olcsóbb itthon   elkészítve!
                                                                           



Hozzávalók: Bolti  leveles tészta, szilvalekvár, csokibevonó, kókuszreszelék. 1 tojás.
🌸
Elkészítése: A leveles tésztának csak a felét használtam el. Kinyújtottam a tésztát és kb.12x6 cm téglalapra  feldaraboltam,  megtöltöttem jó sűrű szilvalekvárral bőven. A tészta egyik felét kevés tojás fehérjével megkentem és összegöngyöltem .A tepsibe sütőpapírt tettem amire rápakoltam a felgöngyölt tésztát  és megkentem  tojással. Előmelegített sütőben 200 fokon 20-25' sütöttem..
Mikor kihűlt a tészta,  a csokoládét felolvasztottam gőz fölött 1 evőkanál olajjal és   a tészta két végét belemártottam a csokiba majd a kókuszreszelékbe.
A tepsire két fakanalat tettem keresztbe, amire rápakoltam a süteményeket, így dermedt meg a csoki.
Szerintem majdnem olyan mint a bolti legközelebb étcsokoládéval fogom  készíteni, de így is nagyon finom!
Jó étvágyat kívánok !
                                                                        

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon guszta!