2011. május 3., kedd

Kókuszos kekszes golyók

Mondhatnám azt is hogy az alkalom szülte ezt a süteményt. Maradt darált kekszem egy fél csomag mazsola és gondoltam összevegyítem őket valahogy.

Hozzávalók: 20 dkg. darált keksz, fél csomag mazsola, kevéske rumaroma, feketekávé, 3 evőkanál porcukor,2 evőkanál kakaópor, kevés vaníliacukor. Kókuszreszelék  +színes cukorka forgatáshoz.
Elkészítése: előző este beáztattam  a mazsolát egy adag kávéba és tettem bele egy kis  rumaromát. Következőkben már csak a  darált kekszhez a többi hozzávalókat  kellett összegyúrni a beáztatott mazsolás kávéval.Kevéske vizet is tettem még hozzá hogy jól formálható állaga  legyen a golyóknak, majd megforgattam  a kókuszreszelékben.
(Egy próbát megért és nem ment kárba semmi. Ismerek ehhez hasonló recepteket de így ezzel az összetétellel most kísérleteztem  először. A mazsola nagyon szépen megduzzadt.)
Jó étvágyat !
                                                                           

5 megjegyzés:

Kati írta...

De szépek, és biztos finom is.

Adél írta...

Sokszor készítek én is ilyen tipusú kekszgolyókat.Nagyon guszta.
Köszi az útbaigazítást,sikerült:)

Gizi írta...

Nagyon finom!!!! Nagyon szeretem, igaz ritkán csinálok, mert nem tudom abbahagyni ameddig csak látok egy darabot is.:)

Juci írta...

Szeretem mert olyan jó kis recepteket veszel elő! És a fotóid is mind szebbek, sikerültebbek!

Éva írta...

Kati, Aleda, Gizi, Juci:köszönöm hogy véleményeteket olvashatom, ez nekem buzdítást ad és örülök Juci hogy észrevetted a kis fejlődésemet!