2011. június 27., hétfő

Tejfölös nyers- lecsó



Hozzávalók: paprika- paradicsom, vöröshagyma, só, tejföl  
🌷
Elkészítése: Feldarabolom a zöldségeket/ paprika, paradicsom vöröshagyma/. Általában úgy szoktam darabolni  ahogy készítem a lecsót is ,  majd   teszek rá sót bőven..  Hagyom egy kicsit   a sóban állni, ezután a levéből leöntök és ráteszem a tejfölt amivel összekeverem óvatosan és hűtőbe teszem egy kis időre.
Nagyon finom  köretnek:  rántott  hús vagy  parizer , fasírt   esetleg  rántott krumplihoz is !

Ugyanilyen módon lehet készíteni   tejföl helyett  salátalevet öntünk  a feldarabolt zöldségre és akkor  savanyúságként   fogyasztható ! 
Az arányok tetszés szerintiek.( Általában amit én szoktam készíteni az egy nagy fej hagyma 3 db. paprika  2 db paradicsom 1 tejföl.) ez a mennyiség  attól is függ hogy nyáron vagy télen készítem, mivel azért nyáron olcsóbbak a zöldségek!
Jó étvágyat kívánok !

                                                                           

2 megjegyzés:

Kati írta...

Finom lehet, a friss zöldségek a tejföllel, hm...

Éva írta...

Kati: nagyon finom akár csak friss kiflivel is!