2011. december 22., csütörtök

Csak egy ötlet a sok közül !

Előre bocsájtom nem az én ötletem ! Délelőtt  vettem észre Levendula blogjában amit nagyon praktikusnak találok. Nagyon sok blogon készítenek  bonbont, ami ezeknek a praktikáknak a segítségével  még kreatívabban becsomagolhatóak ! Nekem most bonbonom  nem volt itthon . A  papírtörlő éppen elfogyott  így  a gurigáját  kipróbáltam   mert nagyon  érdekelt  a gyakorlati megoldás.  Száraz gyümölcsöket és pirított diót pakoltam bele!
Elkészítése: A papír gurigát  feldaraboltam színes csomagolópapírral bevontam és összeragasztottam. Mignon papírt tettem bele amibe pakoltam a gyümölcsöket. Most volt itthon papír tányérom abba pakoltam  bele, de sima kartonból is lehet alátétet kivágni színes papírral bevonni és arra tenni a gurigákat, akár a tetejére is lehet  lapot és akkor már ajándéknak is megfelel kis díszítéssel.
( Gyümölcsök helyett pakolhatjuk a bonbonokat! ) Ez most csak itthoni kínáló tálként fog szerepelni !
Érdemes a többi nagyon jó technikát is megnézni az említett oldalon  !!                                                                    
                                                                           

4 megjegyzés:

Márti írta...

Ez valóban ötletes, tetszik!

Éva írta...

Márti: Köszi!

tücsi írta...

Ez nagyon jó ötlet. Azt hiszem ragadós lesz!! Mentem. Köszönöm:))

Éva írta...

tücsi: Örülök hogy tetszik !