2012. február 14., kedd

Díjat kaptam !

Kedves díjat kaptam Rózsától   nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám  és nekem is adtál ebből a díjból!                                                          
Tudok örülni  ezeknek a díjaknak még akkor is ha már esetleg egyszer régebben járt nálam  a díj, hiszen mindíg mástól kapom  a figyelmességet! Ez  általában jó érzéssel tölt el hogy  aki nekem küldi érdemesnek tart arra hogy   mint pld. ezt a díjat "Sokoldalú Blogger díj" elküldje nekem  !
A díjjal járó teendők!
1. Köszönd meg a díjat akitől kaptad.
2. 7 dolgot írjál magadról.
3. Küld tovább  15 bloggernek, akiket  kedvelsz és értesítsd őket.
 A díjjal járó kötelező teendőket leírtam, egy kicsit azért módosítok rajta, hisz már nem csak 7 hanem sokkal több mindent leírtam már eddig magamról. Így ezt kihagynám.  Azt hogy 15 bloggernek adjam tovább  szintén módosítom, mivel tudom hogy sok  blogtulaj nem szereti az ezzel járó teendőket , pedig  megtudnék jóval több kedves  blogot  nevezni.
 Most  csak  egy blogtulajnak  adom tovább sok szeretettel : Tiffanylda 
                                                                           

10 megjegyzés:

Gabriella írta...

Gratulálok a díjhoz! Megérdemelt! :)9

Rékamanó írta...

Gratulálok a díjadhoz, szerintem megérdemled. puszi

Éva írta...

Gabriella, Ré: Nagyon aranyosak vagytok köszönöm!

Éva írta...

Katalin: Köszönöm!

Márti írta...

Gratulálok az újabb díjadhoz!

Tiffanylda írta...

Hol az én megjegyzésem? Még nem ért oda??? Akkor ismétlem, hátha elvétettem...:)
Nagyon szépen köszönöm a kivételes, egyetlen megjelölést, hogy csak én kaptam ebből a "sokoldalúból"!:) Igyekszem megfelelni a díj címének. Viszont, egy kicsit átalakítom a teendők tartalmát, ha nem haragszol, mert én is unom már az irkálást magamról, ami nem is biztos, hogy helytálló lenne... Kitalálok valamit, majd nézz be hozzám, ha lesz kedved!

Éva írta...

Márti: Köszi!
Tiffanylda:Úgy alakítod ahogy jó neked. Látod én sem írtam most magamról mert már egyszer megtettem. Örülök hogy adhattam és a saját kedved szerint add tovább!

marisz57 írta...

Éva, gratulálok a díjhoz!

Éva írta...

marisz57: köszi!

Panna írta...

Gratula a díjhoz! :)