2012. április 30., hétfő

Két emelet boldogság

Mindenképpen sütöttem volna valami habos édességet, de most a kíváncsiságom is hajtott! Nem fogom minden receptemben használni ezt a terméket de most  kipróbáltam!
   Hozzávalók: tészta:40 dkg. liszt, (amit használtam most: 30 dkg. finomliszt+ 10 dkg. Nature Cookta gesztenyeliszt),  12 dkg porcukor( ezt is fele sima porcukor + porcukor(nyírfacukor), 12 dkg. margarin, 1 db tojás, 1 cs. sütőpor, tejföl amennyire szükség van nekem  kb. 1 dl. volt amit elhasználtam.
Krém:  7 dl tej, 2 cs. vaníliás pudingpor, 25 dkg. margarin, 20 dkg. porcukor, 2 evőkanál kakaópor, 3 evőkanál rum( vagy ennek megfelelő aroma), 1 adag fekete kávé, kb. 10 db babapiskóta , 1 zacskó zselés cukor. Tetejére : tejszínhab  és színes cukor. 
🌸 
Elkészítése: A tészta hozzávalóit jól összegyúrtam   és három lapot sütöttem  belőle. Vékonyra nyújtottam a tepsi hátuljára téve  és előmelegített sütőben 200 fokon 15' sütöttem .  A pudingot felfőztem a tejjel kihűtöttem,   a margarint porcukorral   majd a langyos pudinggal összekevertem . Ezt a krémet kétfelé vettem , az egyikbe 2 evőkanál kakaóport a másik felébe 1 ek.  rumaromát tettem.  Kikavartam mind a két krémet, egy adag fekete kávét lefőztem abba tettem 2 ek. rumaromát . A következő képen töltöttem meg a süteményemet: tésztalap rá    fél adag kakaós krém  arra a babapiskóta amit kicsit belemártottam a kávéba, majd rá a kakaós krém másik fele. Erre ment egy tészta lap majd a rumos krém fele erre apró darabokra vágott cukorka , majd a rumos krém másik fele és végül a harmadik tészta lap. Néhány óra pihentetés után vágtam fel  kockára  kis tejszínhabot tettem a tetejére és színes cukorral díszítettem.  
Jó étvágyat kívánok !   
                                                                

15 megjegyzés:

Erika írta...

Én még gesztenyelisztről nem is hallottam! Nagyon guszta a süti!

Emi írta...

Tényleg boldogság lehet:) Nagyon gusztán néz ki és ezekkel az egészséges termékekkel még csak leliismeretfurdalás sem kell legyen, ha sokat eszünk beőle. Mert nem hiszem, hogy nagyon ellen lehet neki állni:))

marisz57 írta...

Nagyon mutatós sütijeid lettek!
És az epres desszertedet is most néztem meg, hű az is nagyon eteti magát!

Gerdi írta...

De guszta ez a süti! Alkalomadtán meg is fogom sütni.

Csilla írta...

Jó a neve, van ebben több boldogság is, én úgy látom. :) Nagyon guszta!

trollanyu írta...

Nagyon szuperül néz ki, és ha már egészségesebb is, akkor bűntudat nélkül lehet nasizni:)

Czakó Mariann írta...

Nagyon mutatós süti, és nagyon finom lehet. Xilit-tel ( nyírfacukor ) már sütöttem, de gesztenyelisztről még nem hallottam. Kiváncsi vagyok mi lesz a tapasztalatod ? Megtennéd Évi, hogy megírod a Xukor árát és hogy kapható-e, mert a Xilittel az a gond, hogy nagyon drága. Előre is köszi ! :)

Éva írta...

Erika:Amióta megkaptam én is csak azóta tudok róla! Köszi!
Emi:Köszi!Nagyon finom.Sokat azért nem merek enni, mert azért részben sütöttem csak ezzel a termékkel!
marisz57: Köszi!
Csilla: Köszi! Egy újságban találtam ezt a receptet, úgy írták hogy a gyerekek kedvenc sütije is!
trollanyu: Köszi, azért csak óvatosan nassólok!
Czakó Mariann: Köszi! Kaptam így nem tudom megmondani. A blogom oldalsávjában megtalálod a tájékoztatót és még kedvezményesen is tudsz onnan rendelni ha esetleg úgy gondolod!

Tiffanylda írta...

Nagyon guszta!!! Biztos fincsi, még jó, hogy megfogadtam, ma nem eszem édeset!:D
Ismerős nekem ez a cím. Nem volt egy ilyen film esetleg?:)

Éva írta...

Tiffanylda: Köszi! Nem kínozlak vele akkor hogy elmondjam mennyire finom!:-)) Elképzelhető hogy volt ilyen film, mert nekem is ismerősnek tünt, sőt először azt hittem hogy a süteményt ismerem, de nem ezt még eddig nem csináltam.

Seffer Lilla írta...

Hú, nagyon megenném most, tényleg klassz!

Unknown írta...

Gesztenye liszt, nagyon érdekes. Biztos nagyon fincsi süti, szívesen megkóstolnám :)

tücsi írta...

Nagyon finom ez a süti és nem csak a gyerekek kedvence, hanem az enyém is. Én is most sütöttem, hasonlót, de nem az én receptemet, hanem egy másik variációt. Majd az én változatomat is elkészítem, remélem sikerül! Nagyon gusztán néz ki és szép a kép.:))

Éva írta...

Lilla: Azt elhiszem, de nem tudom hová küldjem?:-)) Köszi!
Vikvi: Csak vegyítettem a sima liszttel! Majd legközelebb küldök jó?:-)) Csak elmesélem nagyon finom volt!!
tücsi: Köszi! Azóta már megnéztem nagyon jó a süteményed!Ácsingóztam egy kicsit a kép előtt mert nagyon guszta!

Gabriella írta...

Nekem is van egy ilyen nevű süti a könyvemben, szemezek is vele pár hete... Kicsit másképp néz ki, de így fejből nem nagyon emlékszem a pontos hozzávalókhoz.
Mindenesetre szívesen megkóstoltam volna a Te sütidet, amikor készítetted, mert igazán jól néz ki, nagyon fincsi lehet. :)