2012. április 26., csütörtök

Zöldborsófőzelék fasírttal

                                                                                   
Hozzávalók: 30 dkg. zöldborsó, kis fej vöröshagyma, 1 ek liszt, őrölt bors, pirospaprika, só, 1 kis doboz tejföl, petrezselyem kevés olaj. 
🌸
Elkészítése:  Megforrósítottam az olajat amibe tettem a kockára vágott vöröshagymát  majd a borsót és megpároltam kicsit. Szórtam rá pirospaprikát őrölt borsot és  felöntöttem annyi vízzel hogy jól ellepje majd megsóztam.  Kicsit főztem  kb. 15'  majd    a lisztet rászórtam és a tejföllel jól elkevertem az  egészet, felfőztem majd  petrezselyemmel megszórtam  és már lehetett tálalni.
Fasírt elkészítése  már szerepel blogomban !
Jó étvágyat kívánok !

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszta a főzeléked, nálunk is épp tegnap volt borsófőzelék fasírttal :) És én is ilyen szép paprikásan szeretem, csak tejföl helyett tejjel szoktam berántani.

Éva írta...

Katalin: Köszi! Ez érdekes mert nekem is ez a tegnapi menűm, egyre gondoltunk akkor! Van úgy hogy én is csak tejjel csinálom csak most elkellett már használnom a tejfölt is.

Blogkonyha írta...

Indulok délutánra dolgozni, vihetem? De jó lenne...Ez az egyik kedvencem!

Jutka írta...

Tudom már mi lesz a mai menü nálunk:)
Kicsit másként készítem, de min úgy szeretjük.

Névtelen írta...

:-)Erről az iskolai menza jut eszembe,de ott is nagyon szerettem:-)
Puszi!

Vicuska írta...

ötletek tárháza van nálad mindig, a fasírt készen van, összedobom ez a zöldborsót!

Éva írta...

Illéskrisz Konyhája: Egy kicsikét azért hagyjál itt mutatóba!:-)
Jutka: Örülök hogy tippet adhattam!
The E.Art: Akkor szép emlék? Az jó !
Vicuska: Köszi! Látod milyen jó hogy benéztél?