2012. június 13., szerda

Csokoládés - aszalt gyümölcsös falatok

Ezt a  receptet Kata a konyhában blogjában találtam. Gondoltam kipróbálom  a kis unokámnak  hétvégén  talán elnyeri a tetszését!
                                                                                                                                                                
Hozzávalók: tésztához: 8 dkg. margarin, 4 dkg. porcukor, 1 cs. vaníliás cukor, 12 dkg. liszt, csipet só. aszalt gyümölcs/szilva és barack volt/, 6 dkg. csokoládé, valamilyen cukorka, esetleg kókuszreszelék  díszítésképpen.
Elkészítése: A kétféle cukrot a margarinnal elmorzsoltam majd a pici sót és lisztet hozzá tettem és jól összegyúrtam. Fóliába tettem a tésztát és 15' hűtőbe pakoltam.  Ezután  kb. 2 mm.  vékonyra kinyújtottam és kis pohárkával kiszaggattam. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem előmelegített sütőben 200 fokon 15' sütöttem. Ezután mikor a tészta kihűlt  az aszalt gyümölcsöt feldaraboltam ráhelyeztem a tésztára és a gőz fölött  felolvasztott csokoládét rákanalaztam és színes cukorkával díszítettem.

8 megjegyzés:

Nea írta...

Remek párosítás, a kisunoka biztosan szeretni fogja.Én is szívesen leemelnék egyet most a tányérról :))

Kata írta...

Örülök, hogy elkészítetted és remélem elnyeri kisunokád tetszését :)

Seffer Lilla írta...

Hmm, már Katánál is kinéztem, nagyon guszta!

Éva írta...

Jámborné Budai Mónika: Köszi!
Nea:Köszi, remélem fog neki ízleni?
Kata: Köszi nagyon finom én már ellenőriztem.
Lilla : Köszi!

Gabriella írta...

Biztos vagyok benne, hogy ízleni fog a kis unokádnak!! :P

Éva írta...

Gabriella: Van egy olyan érzésem hogy a tetejét fogja leenni legelőször!

Panna írta...

Gondolom elnyerted vele az unokád tetszését ;)

Éva írta...

Panna: Nagyon ízlett, különösen a teteje!