2012. július 22., vasárnap

Monitortól kicsit távolabb leszek!

Nem nagyon messze , csak a konyhában ! Ez a hét most egy kicsikét másról fog szólni  készülődésről, egy kis várakozás előtti  izgalomról ! Nem megterhelő  amivel  készülök mivel  csak a szűk család lesz, mint inkább  az foglalkoztat hogy  minden nagyon jól sikerüljön! . Azt szoktam tanácsként ilyenkor mondani másnak " lényeges a  pozitív gondolat !" Na ezt most én nem így élem meg!:-)  Próbálom a lányomat is erre buzdítani mivel  azt hiszem benne is van egy természetes izgalom. Olyan hamar elteltek a napok azóta mióta  bejelentette a  hogy "jegyezzem meg jól   a VII.28-át ! Bízom abban hogy minden rendben lesz és  a héten  nagyon finomakat fogok tudni sütni !   Szerintem azért   néha benézek  a blogos konyhákba is  kis   kikapcsolódásként, de talán  ritkábban! A hétvégi eseményünkről majd "dióhéjban" beszámolok !!
                                                                           
                                                                         

16 megjegyzés:

RaMary írta...

Biztos, hogy minden nagyon jól fog sikerülni, hiszen remek háziasszony vagy!! Az izgalom azért természetes, de ha megnyugtat, akkor én szurkolok Neked a sikerhez!

marisz57 írta...

Éva,én már átéltem ilyen helyzetet, megértem az izgalmatokat.
De én is azt mondom, hogy fontos az optimista gondolkodás.
Várjuk a "dióhéjat"!

Kati írta...

Legyetek ügyesek akkor:)

Gizi írta...

Kedves Éva! Biztosan minden a legnagyobb rendben lesz, és finomabbnál-finomabb süteményekkel fogod elkápráztatni a vendégeket. Egy kicsi izgalom, meg természetes ilyenkor. Előre is gratulálok az ifjú párnak, és érezzétek nagyon jól magatokat ezen az életre szóló eseményen. Izgatottan várom a beszámolódat, és nem csak dióhéjban.:)

Nea írta...

Biztosan minden tökéletesen fog sikerülni, ahogy máskor is. Várom a sok finomságról és az eseményről a beszámolót. Sok sikert, szorítok neked!

Hankka írta...

Sok sikert, de olyan ügyes vagy, biztos vagyok benne, hogy minden rendben lesz és minden jól fog sikerülni! :)

María írta...

Jó készülődést kívánok. És drukkolok, hogy ne legyen stresszes az elkövetkező hét, inkább örömteli!

Lívia írta...

Kíváncsian várom a beszámolód. Addig is jó készülődést.
Láttam a szép Lillafüred képet. Egyszer régen 1980-ban szakszervezeti beutalóval üdültünk ebben az épületben a férjemmel, és bejártuk a környéket. Akkor még szakszervezeti üdülő volt ez a szép épület, most mi működik benne?

teller-cake írta...

Akkor pozitív gondolatokra fel (!!) és jó sütögetést, időtöltést Neked/Nektek! :)

Seffer Lilla írta...

Éva én is csak azt tudom mondani, hogy pozitívan. Szerintem megoldod a feladatot, és egy nagyon-nagyon szép napot fogtok zárni! Csak ügyesen!

Dominika írta...

Jó készülődést, és majd várom a beszámolót! :-)

Roza írta...

Éva, minden rendben lesz, meglátod! Alig két hónapja, hogy én izgultam:))
A blogod új ruhája is nagyon szép!

Éva írta...

RaMary: Köszi hogy gondolsz rám!
marisz57: Köszi! Gurul majd a "dióhéj"!
Kati: Remélem úgy lesz!
Gizi: Köszi a jókívánságot és a biztatást!
Nea: Köszi!
Maria: Úgy legyen! Köszi!
Lívia: Köszi! Most szállodaként functional, nagyon szép most újitották fel nem olyan régen!
teller-cake: Köszönöm!
Lilla: Köszi,remélem úgy lesz!
Dominika:Köszi! Majd jövök!
Roza: Emlékszem azért benned is volt némi izgalom! Köszi!

Katalin írta...

Nagyon kellemes készülődést kívánok neked, a nagy napra pedig minden elképzelhető szépet!!!
Most én is egy kicsit távol leszek a konyhától :)

Gabriella írta...

Jó készülődést kívánok, a nagy nap pedig teljen nagyon szépen! (ez biztos így is lesz:))

Aztán majd várom a beszámolót és a sok finomságot!

Éva írta...

Katalin: Nagyon szépen köszönöm!
Gabriella: Nagyon szépen köszönöm, majd jelentkezem! Azért néha be-be nézek!