2013. január 24., csütörtök

Finomfőzelék hamis fasírttal

Hozzávalók: : 30 dkg. zöldborsó, 1 szál sárgarépa, szelet karalábé, 1 kisebb fej vöröshagyma, kevés petrezselyemzöld összevágva, 2-3 ek. olaj, fűszerek: só, őrölt bors, pirospaprika, 1 ek. liszt, 1,5 dl tejföl. 
🌸
Elkészítése:  Az olajat felforrósítottam majd beletettem az apróra felvágott hagymát , feldarabolt sárgarépát és karalábét valamint a borsót így együtt pároltam . Ezután megszórtam a fűszerekkel kevés vizet öntöttem rá és a felaprított petrezselymet is rászórva  fedő alatt addig főztem még a zöldségek nem lettek kellően puhák. A tejfölben elkevertem a lisztet  és ezzel habartam be a főzeléket  amivel kicsit főztem még.
A feltét amit készítettem  hamis fasírt receptjét megtaláljátok itt.
Jó étvágyat kívánok!!
                                                                ************
Szeretettel köszöntöm blogom új követőit:   Zsuzsi, Foweri, Szívem világa, Borso és Gasztro Manó!
                                                                            
                                                                                      

8 megjegyzés:

Roza írta...

Látod, én már napok óta tervezem, hogy valamilyen főzeléket főzök, de mindig más lesz helyette:)
Guszta főzeléked és nagyon jó a hamis fasírt, megnéztem a receptjét!:)

trollanyu írta...

Sokan nem szeretik ezt a főzeléket, én mindig imádtam. A hamis fasírt is nagyon jó ötlet, önnyű kis finom menü:)

Ditti írta...

2 napja én is épp ezt a főzeléket posztoltam a blogomon! :)))) Picit másképp készítem, de szerintem az ízük nagyjából hasonló. :)És tetszik a hamis-fasírt recept is!

HajniZoli írta...

A borsófőzeléknek húzza mindenki a száját nálunk, de így kipróbálom, hátha jobban lesz sikere:-) a fasírt is nagyon jó!

Hankka írta...

Olyan ritkán főzök finomfőzeléket, pedig nagyon guszta nálad is, jó kis főzelék! :) Nem ismertem ezt a hamis fasírt receptet, de tetszik ez is! :)

Viki írta...

Évikém, legközelebb ha finomfőzeléket főzöl értesits előtte két nappal :) képes leszek utazni egy tányérért :)
.... hogy én mennyire szeretem, csakaz a zöldborsó ne lenne benne !!!!--- de mi lenne ki hahagynám, vagy sokkal kevesebbet tennék bele. Epeügyileg a borsó tiltólistás.

Éva írta...

Roza: Akkor most már tovább na halogassad!Köszi!
trollanyu:Eddig én is csak borsóval csináltam de így is nagyon finom, sőt még a férjuram is megette ami kivételes dolog!:-)
Ditti: Tudod! Ahány ház annyi szokás! Köszi próbáld egyszer ki nagyon finom!
HajniZoli:Próbáld ki talán így fog nekik ízleni! Köszi!
hankka:Köszi!
Viki: Megbeszéltük!:-) Megfőzöm, szólok jössz és kipiszkálod a borsót a főzelékből, de akkor mi marad a tányérodban?:-))

mellissina2 írta...

Finom főzelék,nagyon szeretem,fasírttal pedig különösen,akár hamis akár nem!:):)