2013. április 18., csütörtök

Linzi korongocskák

Mónika  süteményeiből  választottam , szeretem ezeket a könnyen elkészíthető  és nagyon finom kekszes édességeket ami sokáig dobozban tárolható. Persze ez attól is függ hogy mennyire sűrűn nyitogatjuk a doboz tetejét!:-))
                                                                         
                                                                       
Hozzávalók: /fél adagból készítettem azt írom le/: 7,5 dkg. cukor, 17,5 dkg. liszt, 1 db tojás, 7,5 dkg. zsír,1/2 mk. őrölt fahéj, 1/2 cs. sütőpor, 1 evőkanál tejföl.
Elkészítése: A hozzávalókat kimértem és  összegyúrtam , majd deszkán kinyújtottam kb. 1/2 cm. vastagra. Nem sima pogácsa kiszúróval hanem mintás formával szaggattam ki. Volt még 2 éves málna-szeder lekvárom abból kanalaztam úgy a tészta közepére hogy jusson mindegyikre majd a tésztából kis gombócokat  csináltam és a lekvár közepébe nyomtam. Előmelegített sütőben 200 fokon 15' sütöttem. A tepsibe pakolásnál kicsit még távolabb kellett volna tennem őket mert sülés közben nőnek terebélyesednek. A tetejére vaníliás porcukrot szórtam. Nagyon finom! 
Jó étvágyat!

8 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon jók lettek :))

Okki írta...

Ezt a sütikét én is kinéztem magamnak. Hamarosan elfogom készíteni. :)
Nagyon guszták. :)

Éva írta...

Jámborné Budai Mónika köszönöm a receptet és a dícséretet!
Okki én csak fél adagot csináltam meg, de csináld meg az egészet mert nagyon finom és gondolom többen vagytok rá!

trollanyu írta...

Nagyon szépek lettek nálad is:) Már én is kinéztem ezt a sütit:)

HajniZoli írta...

Nálunk az egész adagból másnapra nem volt egy darab sem, annyira finom! Reklámozom egy kicsit, hátha elhiszik nekünk Éva és kipróbálják:-)

Éva írta...

trollanyu köszönöm! Érdemes megsütni mert nagyon finom!
HajniZoli az hogy nálatok elfogyott, azon nem is csodálkozom.Én csak azért szoktam fél adagból csinálni ilyen kekszféléket mert férjuram megkóstolja de annyira nem eszi, nekem pedig dobozkában sokáig elég kitart.Már úgy gondoltam hogy több napig. Aki ezt nem hiszi amit mondunk erről a sütiről az nem fogja megtudni hogy milyen finom:)

Hankka írta...

Nagyon guszta, látom, már többen is tervbe vettük az elkészítését! :)

Éva írta...

Hankka köszi, igen már láttam hogy többen megsütöttük és tervbe is vették:-)