2013. április 1., hétfő

Lúdláb torta

                                                                               
/Ünnepekre készült/
Hozzávalók: A tésztája már szerepel blogomban.  A krémhez 3 dl tej, 1 cs. csokoládépuding,  /kb. 3 dkg. csoki/ , 15 dkg. porcukor, 20 dkg. margarin, kb. 10 dkg. magozott meggy.  Tetejére 10 dkg. étcsokoládé + azok a díszek  amiket előzőleg készítettem.
Elkészítése:  Nagyon szeretem a lúdláb tésztáját  akár szögletes formában vagy így tortának is.Mikor megsütöttem hagytam kihűlni. A krémhez a  tejnek a feléhez kevertem a pudingot a másik felét feltettem főni és apránként öntöttem hozzá  mikor már jó sűrű volt levettem a tűzhelyről és beletettem a 3 dkg. csokit  feltördelve./ezt nem mindig szoktam de most volt megmaradva/. Folyamatos keverés közben elolvad a csoki a pudingban  hagytam hűlni. A porcukrot a margarinnal kikevertem majd a pudingot hozzátéve összekevertem alaposan.  Ebből a krémből vettem ki kb. 4 ek. ezzel kentem körbe a tortát.  A  többihez   belekevertem a meggyet(lecsurgattam jól a meggyet és  felvágtam )  ezzel a krémmel kentem be vastagon a torta tetejét. A körbekent krémre pakoltam a csokiból  készített díszeimet. A tetejére gőz fölött megolvasztott étcsokit tettem  és mikor kicsit kihűlt akkor pakoltam rá a fehér csokiból készített nyuszit/csokit megolvasztottam sütőpapírra elkentem mikor már kicsit dermedt akkor formával kiszúrtam/ és a  fehér csoki forgácsokat(  megolvasztottam a fehér csokit és kicsit visszahűtöttem akkor reszeltem  le)

4 megjegyzés:

Vicuska írta...

Nagyon ünnepivé varázsoltad!!!! Tetszik, hogy tortaformát kapott, remélem jól teltek az ünnepek, jó pihenést! :)

Éva írta...

Vicuska köszönöm! Köszi szépen gyorsan elteltek az ünnepek most jönnek a hétköznapok !

HajniZoli írta...

Nálam még hátravan a lúdlábtorta készítése, de eljön egyszer. Hangulatos, ünnepies!

Éva írta...

HajniZoli biztos vagyok benne hogy előbb vagy utóbb látom a blogodban !:) Köszi!